Domů » O společnosti

Náš tým

Seznamte se s týmem našich konzultantů, kteří díky své kvalifikaci i zkušenostem jsou schopní společně s vámi nacházet řešení pro nejrozmanitější projekty personálního managementu.

PhDr. Naďa Štullerová

ředitelka

Mgr. Petr Polák

senior konzultant

Mgr. Eva Rakárová

partnerka

                                                             

                                                             Mgr. Magdalena Běhavá

                                                                    konzultantka

Bc. et Bc. Jiří Kalenský

konzultant

Bc. et Bc. Jiří Kalenský

konzultant

   Mgr. Ing. Tomáš Zuda

   konzultant

Mgr. Vlasta Janovcová

konzultantka

     PhDr. Zděněk Vašek

konzultant

Mgr. ThMgr. Daniel Štrobl

konzultant

 Naše historie

1998   •••   1999   •••   2000   •••   2003   •••   2005   •••   2006   •••   2007   •••   2012   •••   2018   •••   2020 ••• 2021 ••• 2023

1998

Založení společnosti ve spolupráci s belgickou společností ITC Antverpy, která nám poskytla prvotní know-how hlavně do oblasti executive search a psychologické diagnostiky v personální oblasti.

Naše první sídlo bylo v Michalské ulici na Starém Městě.

Mezi naše první klienty patřila belgická společnost Beakart, dále české společnost jako Tylex, SEVT, Armabeton i nadnárodní koncerny Linde, Nestlé, Eurotel.

Orientovali jsme se hlavně na výrobní a obchodní firmy.

1999

Rozšiřujeme záběr našich aktivit o Assessment a Development center a Profesní psychodiagnostické diagnostiky.

2000

Realizujeme školení, workshopy se zaměřením na manažerské dovednosti, komunikační dovednosti, styly vedení, obchodní dovednosti a mnohé další.

2003

Přidáváme do našeho portfolia aktivit Průzkumy spokojenosti zaměstnanců se zaměřením na benchmarking s využitím nadnárodního know – how. Jedním z našich velkých klientů byla společnost McDonalds, kde jsme do průzkumu zařadili tehdy všech 5000 zaměstnanců. Po úspěšné realizaci jsme měli my i náš klient cennou možnost průzkum po 2 letech opakovat.

2005

Začali jsme intenzivně s naším oblíbeným nástrojem hodnocení a rozvoje manažerů i specialistů – 360° zpětnou vazbou.
Realizovali jsme i projekty zaměřené na outplacement.

2006

Rozrůstáme se a stěhujeme o kousek dál. Naším novým pracovištěm se staly prostory historického a krásně zrenovovaného Konviktu.

2007

Od roku 2007 pomáháme na dálku Africe.
Několik let jsme podporovali chlapce z keňské Mombasy.

2012

Začínáme více pracovat i pro státní sféru.
Výrazně se rozvíjí směr koučinku.

2018

Slavíme 20 let na trhu. S obchodními partnery, milými kolegy, přáteli i rodinou jsme je oslavili v krásných prostorách vily Lana.  

2020

Máme nový web. Reagujeme na nové požadavky i potřeby našich klientů. Kromě našich běžných aktivit je aktuální téma duševního zdraví, stress managementu a work-life balance.

Jsme členy několika významných profesních asociací:

Pracujeme s desítkami společností různorodého zaměření – FMCG, automotive, strojírenství, farmacie, ekologické či církevní organizace.

2021

Během covidové doby jsme nabízeli našim klientům bezplatnou linku pomoci v krizi. Nicméně se ukázalo, že péče o duševní zdraví je aktuální a důležitá v každém období, a proto jsme navázali na dobrou zkušenost a zařadili do portfolia služeb dlouhodobý komplexní program Employee Assistance Program (EAP).

2023

Slavíme 25. narozeniny. Nezapomenutelný večer strávený s obchodními partnery, přáteli a rodinou v jedinečných prostorách restaurace Tančícího domu byl ozdoben melodickými tóny smyčcového kvarteta.

Děkujeme všem, kteří nám přišli poblahopřát a podělit se o tuto významnou chvíli.

15 000+

účastníků AC, DC

18 000+

psychologických diagnostik

98%

úspěšnost stovek umístěných pracovníků

500+

klientů z různých oblastí podnikání

ACE Consulting s.r.o.
Konviktská 24, 110 00 Praha 1

telefon: +420 222 005 105, +420 222 005 113
e-mail: info@ace-consulting.cz

Obchodní rejstřík: IČ: 25679457,
Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 60559.