Náš tým
Seznamte se s týmem našich konzultantů, kteří díky své kvalifikaci i zkušenostem jsou schopní společně s vámi nacházet řešení pro nejrozmanitější projekty personálního managementu.
PhDr. Naďa Štullerová
ředitelka
Mgr. Petr Polák
senior konzultant
Mgr. Eva Rakárová
partnerka
Mgr. Magdalena Běhavá
konzultantka
Bc. et Bc. Jiří Kalenský
konzultant
Bc. et Bc. Jiří Kalenský
konzultant
Mgr. Ing. Tomáš Zuda
konzultant
Mgr. Vlasta Janovcová
konzultantka
PhDr. Zděněk Vašek
konzultant
Mgr. ThMgr. Daniel Štrobl
konzultant
1998
Založení společnosti ve spolupráci s belgickou společností ITC Antverpy, která nám poskytla prvotní know-how hlavně do oblasti executive search a psychologické diagnostiky v personální oblasti.
Naše první sídlo bylo v Michalské ulici na Starém Městě.
Mezi naše první klienty patřila belgická společnost Beakart, dále české společnost jako Tylex, SEVT, Armabeton i nadnárodní koncerny Linde, Nestlé, Eurotel.
Orientovali jsme se hlavně na výrobní a obchodní firmy.
1999
Rozšiřujeme záběr našich aktivit o Assessment a Development center a Profesní psychodiagnostické diagnostiky.
2003
Přidáváme do našeho portfolia aktivit Průzkumy spokojenosti zaměstnanců se zaměřením na benchmarking s využitím nadnárodního know – how. Jedním z našich velkých klientů byla společnost McDonalds, kde jsme do průzkumu zařadili tehdy všech 5000 zaměstnanců. Po úspěšné realizaci jsme měli my i náš klient cennou možnost průzkum po 2 letech opakovat.
2005
Začali jsme intenzivně s naším oblíbeným nástrojem hodnocení a rozvoje manažerů i specialistů – 360° zpětnou vazbou.
Realizovali jsme i projekty zaměřené na outplacement.
2006
Rozrůstáme se a stěhujeme o kousek dál. Naším novým pracovištěm se staly prostory historického a krásně zrenovovaného Konviktu.
2007
Od roku 2007 pomáháme na dálku Africe.
Několik let jsme podporovali chlapce z keňské Mombasy.
2012
Začínáme více pracovat i pro státní sféru.
Výrazně se rozvíjí směr koučinku.
2018
Slavíme 20 let na trhu. S obchodními partnery, milými kolegy, přáteli i rodinou jsme je oslavili v krásných prostorách vily Lana.
2020
Máme nový web. Reagujeme na nové požadavky i potřeby našich klientů. Kromě našich běžných aktivit je aktuální téma duševního zdraví, stress managementu a work-life balance.
Jsme členy několika významných profesních asociací:
Pracujeme s desítkami společností různorodého zaměření – FMCG, automotive, strojírenství, farmacie, ekologické či církevní organizace.
2021
Během covidové doby jsme nabízeli našim klientům bezplatnou linku pomoci v krizi. Nicméně se ukázalo, že péče o duševní zdraví je aktuální a důležitá v každém období, a proto jsme navázali na dobrou zkušenost a zařadili do portfolia služeb dlouhodobý komplexní program Employee Assistance Program (EAP).
2023
Děkujeme všem, kteří nám přišli poblahopřát a podělit se o tuto významnou chvíli.
ACE Consulting s.r.o.
Konviktská 24, 110 00 Praha 1
telefon: +420 222 005 105, +420 222 005 113
e-mail: info@ace-consulting.cz
Obchodní rejstřík: IČ: 25679457,
Městský soud v Praze, oddíl C, vložka 60559.